donderdag 20 augustus 2015

Extreme home make-over

De afgelopen tijd is het wat stil geweest op mijn blog. Sorry! Hier in huis heb ik niet stil gezeten. Ik heb mijn kamer een makeover gegeven. Mijn kamer zag er zo uit:




Super leuk en gezellig, maar ik had een probleem, opbergruimte. Teveel spullen en te weinig opbergruimte. Ik had natuurlijk ook wat spullen weg kunnen doen en dat heb ik ook echt wel gedaan. Tassen vol kleding en spullen zijn naar de kringloop gegaan, maar noch stond het hier bomvol. Tja ik heb gewoon heel veel hobbyspulletjes. Dus ik besloot mijn kamer dan maar anders in te richten om meer opbergruimte te creeƫren. Dat betekende alleen wel een ding, de bank moest weg. Mijn prachtige, oud-roze, Louis XV bank waar ik zo verliefd op was. Ik had geen adresje om mijn bank te stallen dus zette ik hem maar op Marktplaats. Ach, tenslotte is het ook maar een bank. Gisteren werd hij opgehaald en toen kon operatie make-over beginnen. Na een lange dag klussen met mijn moeder en stiefvader is dit het resultaat:
Boven de tafel hebben we drie planken opgehangen. Daar kan ik lekker veel spullen kwijt.

De hoogslaper met bank eronder zijn vervangen voor dit mooie witte bed van de IKEA (die ik natuurlijk niet bij de IKEA kocht, maar tweedehands via Marktplaats). Onder het bed heb ik een grote lade geschoven. Hier past mijn hele schoenen collectie in!

Toen ik alles ingericht had miste ik toch nog wat gezelligheid. Daarom ben ik vanochtend naar de Intratuin gefietst en heb ik twee planten gekocht. De potjes haalde ik bij de kringloopwinkel.

De tweede plant, een grote hangende klimop plant. Eigenlijk was ik van plan hem op de onderste plank te zetten zodat hij mooi naar beneden groeit, maar toch zag ik op pinterest dit super leuke idee. Met wat zpaghetti garen knoopte ik een soort netje waar de plant in hangt. Super leuk toch?

Ik ben super blij met het eindresultaat. Ik ben vooral ook heel blij dat ik nu 's avonds lekker op mijn bed kan ploffen en 's ochtends gewoon uit mijn bed kan stappen en niet telkens dat hoogslaper trapje op en af hoeft. Ik moet alleen nog iets bedenken voor de witte muur achter mijn bed, maar dat komt vast goed. En als ik iets bedacht heb laat ik het jullie natuurlijk ook even zien.

Wat vinden jullie van mijn make-over?

Liefs,
Hanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten