vrijdag 8 mei 2015

Moederdag cadeautje

Nog net op tijd om een leuk zelfgemaakt moederdag cadeautje met jullie te delen. Nu ben ik geen moeder, en dat houdt ik ook nog even zo, maar als moeder lijkt het me het leukste om een cadeautje te krijgen waarin tijd en vooral liefde gestopt is. Mocht jij een moeder hebben die er ook zo over denkt, die heb ik namelijk wel, dan is hier het perfecte moederdag cadeautje: zelfgemaakte granola. Het recept deelde ik een tijdje geleden al met jullie, hier kun je het terug vinden.

Nu kun je die granola natuurlijk in een plastic bakje doen en aan je moeder geven, maar dat vind ik dan weer jammer. Bij de Blokker kocht ik een mooie weckpot. Bovenop nog een leuk papiertje en klaar ben je.


Nu ik dit type begin ik wel te twijfelen of mijn moeder wel van granola houdt. Ze eet eigenlijk nooit yoghurt met musli of iets wat daarop lijkt. Haar ontbijt bestaat altijd uit boterhammen, maar misschien schuift ze die wel aan de kant na dit cadeautje. Anders is er vast iemand thuis die het wel eet.

Fijn weekend,
Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten