vrijdag 17 april 2015

Eindelijk klaar!

Een tijdje geleden begon ik met het breien van mijn eerste echte kledingstuk. Geen sjaals of mutsen, maar een echt vestje! Hier liet ik zien hoe het begon en hier vind je ook het patroon. En dan nu het goede nieuws: Het vestje is af!! En misschien nog wel beter nieuws: Het past! Tijdens het breien heb ik meerdere keren getwijfeld of het nog goed ging komen. De ene keer had ik ruim tien steken te veel op mijn naalden staan, de andere keer raakte ik de tel kwijt en natuurlijk liet ik weer een aantal steken vallen.


Tadaa! Niet verkeerd toch? En zoals je ziet ben ik alweer begonnen met een nieuw vestje. Weer van hetzelfde patroon. Waarschijnlijk heb ik tegen de tijd dat het weer koud wordt een kast vol met deze vestjes in alle kleuren. Zo ging het ook altijd met mutsen. Als ik eenmaal een goed patroon gevonden had breide ik aan een stuk door mutsen met dat patroon.


Ik heb nog meer goed nieuws, mijn avocado-boom-in-wording heeft een heel klein worteltje. Ik kan niet wachten tot er ook een klein groen blaadje tevoorschijn komt. 



Liefs,

Hanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten