dinsdag 17 maart 2015

Kruidentuintje

Vandaag ben ik (weer) een kruidentuintje begonnen. Eigenlijk doe ik dat elk jaar en meestal ook wel met succes, maar dan ben ik weer een weekje we en als ik dan terug kom op mijn kamer zijn de plantjes dood. Dus ik begin gewoon weer opnieuw. Of ja, helemaal opnieuw is het dit jaar niet. Andere jaren kweekte ik de plantjes zelf vanaf zaadje tot plant. Nu had ik daar geen geduld voor, dus kocht ik kleine, jonge kruidenplantjes bij het tuincentrum. En net zoals andere jaren staan ze weer mooi te wezen op mijn vensterbank.


In de oranje braadpan staan basilicum, bieslook en oregano. In het aap-noot-mies blikje staat een basilicum plantje. En in het blikje met blauwe bloemetjes staan vier rucola plantjes. 



Klaar voor de lente!

Liefs,

Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten