dinsdag 24 februari 2015

Pinspiratie: Vetplantjes

Pinspiwat? Pinspiratie! Ik ben verslaafd aan Pinterest. Voor iedereen die dat niet kent, stop nu met lezen, ga naar pinterest.com en maak een account aan! Je zult er geen spijt van krijgen, of ja misschien wel omdat je je werk niet meer gedaan krijgt aangezien pinterest gewoon te leuk is.

Maar goed, mijn verzameling pins op pinterest groeit en groeit. Ik wil graag wat pins met jullie delen. Pinterest is gewoon zo'n goede bron van inspiratie voor alles. Dus vandaag vetplantjes. Vetplantjes hebben twee voordelen: 1) Ze zijn gewoon heel leuk. 2) Ze zijn gemakkelijk te onderhouden.

Dus hierbij wat Pinspiratie:




En natuurlijk moet ik ook even mijn plantjes showen:


Mocht je nu helemaal geïnspireerd zijn door deze plaatjes en ook leuke vetplantjes in huis willen halen, bij de Intratuin verkopen ze kleine vetplantjes. Vier potjes voor vijf euro, dus ren morgen naar de Intratuin (of een ander tuincentrum) en haal die groene vingers uit je handschoenen en de lente in huis. 

Liefs,

Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten